.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لزوم خودداری از مسافرت به مقصد مازندران
منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم گفت: مردم در این برهه حساس از مسافرت‌ خودداری کنند، مردم همه نقاط کشور و به‌خصوص مردم با فرهنگ تهران از حضور در مازندران تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

به گزارش شمال نیوز، علی کریمی فیروزجایی منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بابل، ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونای بابل گفت: هدف از حضور در این جلسه تجلیل از تلاش‌های سربازان خط مقدم سلامت و خداقوت گویی به پزشکان، پرستاران و عوامل دست اندرکار که خالصانه و ایثارگرانه در مقابله ویروس کرونا خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه می‌دهند، است. 

وی افزود: اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر شهید خدمت خواندن جانباختگان کادر پزشکی، پرستاری، بهداشتی و خدماتی در خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا را موافقت فرمودند، بدان معنی است که امروز خدمات این عزیزان همچون دوران دفاع مقدس رزمندگان و مدافعان ایران اسلامی به‌شمار می‌آیند.

 

کریمی فیروزجایی از اقدام مردمی و خیران این شهرستان برای تهیه ملزومات مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد و آن‌ها را خیرین جهادی سلامت دانست و از مجموعه نیروهای مسلح و سپاه و بسیج که با تجهیز مجموعه‌های درمانی به کمک مردم شتافته و در این مدت کاری کارستان کردند، هم قدردانی کرد.

 

منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: الان بیشتر از هر زمانی، مقابله با ویروس کرونا به عزم ملی و همکاری همه آحاد مردم نیاز داریم و کوتاهی به‌وجود آید شاهد حوادث تأسف‌باری خواهیم بود که جان مردم در خطر جدی خواهد بود.

 

وی عنوان کرد: برای جلوگیری از تشکیل صف‌ها و تجمع جهت تهیه دارو مقابل مراکز درمانی انتظار می‌رود داروهای مورد نیاز به درب منازل ارسال شود و این تجمع مقابل مراکز درمانی و خانه‌های بهداشت روستاها خود عامل اشاعه ویروس کرونا خواهد بود.

 

کریمی‌فیروزجایی ادامه داد: مسؤولان محلی، اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستاها در حد امکان قرنطینه محلات و مناطق را جدی بگیرند تا در رفت‌و‌آمدهای به شهر جلوگیری شود و از اصناف و بازاریان می‌خواهیم تا با ستاد مقابله با کرونای شهرستان بابل همکاری بیشتری داشته باشند و کسبه‌ها و بازاریان عزیز بر تعطیلی بازار اقدام کنند.

 

وی با اشاره به تلاش چشمگیر مسؤولان و ادارات مسؤول درگیر با ویروس کرونا گفت: شهروندان باید توصیه‌های پزشکان را جدی گرفته و در حد امکان نسبت به قرنطینه خانگی اقدام کنند چراکه این امر به ظاهر ساده تأثیر بسزایی در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دارد.

 

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با انتقاد از مسافرت‌های مردم به شهرهای شمالی گفت: توقع ما از دولت این بود تا استان مازندران را قرنطینه کند اما متأسفانه همکاری لازم انجام نشده‌است، از صدا و سیما و اصحاب رسانه می‌خواهیم برای فرهنگ‌سازی در این باره همکاری لازم را داشته‌باشند تا از مسافرت‌های غیرضرور جلوگیری شود.

 

در این جلسه دکتر محمدمهدی ناصحی نماینده  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مازندران و گلستان، دکتر خورشیدی مدیرکل درمان تأمین اجتماعی، ولی‌زاده فرماندار شهرستان بابل و اعضای این ستاد در دانشگاه علوم پزشکی بابل حضور داشتند.

 

طی گزارش‌های که ارائه شد، تصمیمات جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در بابل از طریق روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل منتشر خواهد شد. /فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.